kaspi ресепшн: клиенттерді күлкімен қарсы аламыз
Біздің өнімдер үлкен сұранысқа ие. Сондықтан бөлімшелерде күн сайын ұзын-сонар кезек. Бұл үлкен мәселе.
Біз кезектерді азайту үшін үлкен өзгерістер жасап жатырмыз. Қазіргі кезде ірі қалалардағы дүкендерге, көшелерге kaspi-терминалдары қойыла бастады. Бұл біздің клиенттерге банк бөлімшесіне бармай-ақ несиелерін төлеп, депозитін толтыруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, қызметкерелерге жылдам қызмет көрсету үшін барлық жұмыс процесстерін қайта қараудамыз.
Филиалдардағы кезектерді азайту үшін тағы бір қолға алынған шара - kaspi ресепшен қызметі енгізілді. Қазіргі кезде ресепшндер Алматы мен Астана қалаларының 23 филиалында жұмыс істеуде. Болашақта аймақтардағы филиалдарда да ресепшндер жұмыс істейтін болады. Бүгінгі таңда мамандарды іріктеп, оқыту жүргізілуде. Олардың басты қызметі клиенттерді есіктен қарсы алып, клиенттерді толғандыратын сұрақтарға жауап бермек. Мұнымен қатар банкте электронды кезек қызметі сынақтан өткізілуде. Толыққанды іске қосылса бұл да кезекте тұрмауға себепші болмақ. Биылғы жылы біз қызмет сапасын арттыруды басты мақсат ретінде таңдадық. Сондықтан бұл бағытта оңды згерістер болады.