Осы киліпті көргенде онша мән бермеп едім. Менің назарымды тақырыптағы сөз аударды өзіне. Айналайындар-ау, Қазақ атқа, есекке, өгізге отырмайды, Мінеді. Арбаға, машинаға, орындыққа отырады.
Енді есекке келейік. Есек ессіз аң. Әсіресе медесін (үрғашысын) көрсе, Әңгісінде (еркегінде) ес қалмайды. Ер адам болмаса ондайда күш бермей кетеді. Әңгісі Медесіне мезгіл талғамай, уақыт талғамай, орын талғамай шаба береді. (Қыс - жаз, Күндіз-түн, ой қыр, тау-тас, Адам түр, аңтұр бәріне қарамайды) Одан сырт шауып келе жатып медесінің (ұрғашысының) сідігін көрсе не исін сезге кілт тоқтай қалып искелейтін жаман әдеті болады.Сондай ұятқа қалтыратын және қауіпті қылықтары болғандықтан Қазақ емес , Сарттың өзі қыздарына есек мінгізбейді.Тіпті жолатпайды.Ұйғырларда ер адам болмаса есекті арбаға шегіпте жүрмейді.Кілең әйелдер базарлағысысы келсе бес жаста болсада бір ұл балаға ,қолына сойыл беріп, тізгін ұстатады. Егер араларында ұл баласыз есек арбамен жүрсе "Байың тіріме? Байсырап жүрсіңбе" -деп келемеждеп айғайлайды. Өгіз арбамен, Ат арбамен жүрсе ешкім олай сөкпейді.Ең жаманы әңгіні пішіп тастасаңыз басқа пішілмеген әңгілер артылып тыным бермейді.Сондықтан есек ұстайтындар көбінде есегін піштірмейді.
Ал киліп түсіргендер есекшіл ауыл өмірінен бей хабар немесе есектің сырын білмейтіндер болса керек. Білмеген у ішеді деген осы.Ессіз жігітті " Есек " деп боқтайтыны да сондықтан болса керек сарттардың.