Қош келдіңіз! Біздің сайтта сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинап 100 мың теңге ұтып алыңыз! Сәттілік!

Маркетингті жоспарлау және бақылау?

0 дауыс
114 қаралды

1 жауап

0 дауыс
жауап берді 26 Қазан, 16 Азамат Ақылбаев

Маркетингті бақылау және жоспарлау

Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының экономикасы түбегейлі жүйелік өзгерістер кезеңін басынан өткеріп жатыр. Кәсіпорындар мен ұйымдарда басқарудың жаңа жүйесі қалыптасып келе жатқан кезеңнің негізгі құрамдарының бірі — маркетинг жүйесі. Қазақстанның маркетингтің қалыптасуының қажеттілігі жалпы әлемдік басқарудың теориясы мен практикасының тенденцияларымен анықталады. Қазақстанда маркетинг жүйесінің қалыптасуы бағыттары мен мүмкіндіктерін, шарттарын анықтау мақсатында маркетингтің дамуының теориялық тұжырымдамаларын құру және оның тәжірибесін талдау маңызды мәселелердің бірі.

 

Жоспар

Кіріспе.

Негізгі бөлім.

1.   Маркетингті жоспарлау, оның рөлі мен артықщылықтары.

2.   Маркетингтік стратегия және оның жоспарлау процесі.

3.   Маркетингтегі стратегиялық жоспарлаудың ерекшеліктері мен міндеттері.

4.   Маркетингтік бақылау.

Қорытынды

Пайдаланған әдебиеттер

Ұқсас сұрақтар

0 дауыс
4 жауап 722 қаралды
0 дауыс
0 жауап 88 қаралды
сұрады 05 Қыркүйек, 18 Якудаев Адилжан Серикович санат Кәсіпкерлік
Lamoda KZ