Маркетингті жоспарлау және бақылау?

0 дауыс
77 қаралды
сұрады 26 Қазан, 16 Азамат Ақылбаев санат Кәсіпкерлік

Маркетингті жоспарлау және бақылау?

    1 жауап

    0 дауыс
    жауап берді 26 Қазан, 16 Азамат Ақылбаев

    Маркетингті бақылау және жоспарлау

    Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының экономикасы түбегейлі жүйелік өзгерістер кезеңін басынан өткеріп жатыр. Кәсіпорындар мен ұйымдарда басқарудың жаңа жүйесі қалыптасып келе жатқан кезеңнің негізгі құрамдарының бірі — маркетинг жүйесі. Қазақстанның маркетингтің қалыптасуының қажеттілігі жалпы әлемдік басқарудың теориясы мен практикасының тенденцияларымен анықталады. Қазақстанда маркетинг жүйесінің қалыптасуы бағыттары мен мүмкіндіктерін, шарттарын анықтау мақсатында маркетингтің дамуының теориялық тұжырымдамаларын құру және оның тәжірибесін талдау маңызды мәселелердің бірі.

     

    Жоспар

    Кіріспе.

    Негізгі бөлім.

    1.   Маркетингті жоспарлау, оның рөлі мен артықщылықтары.

    2.   Маркетингтік стратегия және оның жоспарлау процесі.

    3.   Маркетингтегі стратегиялық жоспарлаудың ерекшеліктері мен міндеттері.

    4.   Маркетингтік бақылау.

    Қорытынды

    Пайдаланған әдебиеттер

    Ұқсас сұрақтар

    0 дауыс
    4 жауап 608 қаралды
    0 дауыс
    0 жауап 55 қаралды
    сұрады 1 жыл бұрын Якудаев Адилжан Серикович санат Кәсіпкерлік
    1. astao191

      200 балл

    2. sfe657

      120 балл

    3. MargiePham32

      100 балл

    4. DannielleS70

      100 балл

    5. JeniferKembl

      100 балл

    Lamoda KZ