Қош келдіңіз! Біздің сайтта сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинап 100 мың теңге ұтып алыңыз! Сәттілік!

Банктердегі call-орталықтардың телефондары шынында да тегін бе?

0 дауыс
266 қаралды
сұрады 21 Қазан, 16 Азамат Ақылбаев санат Банктер және Несие
Бірінші сұрағым банктердегі call-орталықтардың телефондарында халықаралық кодтар тұрса да  тегін деп айтылады. Бұл үй телефонынан тегін, ұялы телефоннан тегін емес дегенді естідім. Екінші сұрағым ұялы телефоннан қоңырау шалғанда көп жағдайда банк жарнамасын естіп, 15-20 минут күтуге тура келеді. Мұны шешу мүмкіндігі бар ма? Банктердің  call-орталықтарын қажетті қызметкерлер санымен қамтамасыз ету мүмкіндігі жоқ па?

1 жауап

0 дауыс
жауап берді 21 Қазан, 16 Азамат Ақылбаев
Тура осы сұрақты «Время» газетінде оқырмандардың бірі қойған екен. Оған Kaspi Bank-тің  басқарма төрағасы Михил Ломтадзе былай деп жауап беріпті:

Біз Қазақстандағы банктердің алғашқылардың бірі болып, call-орталықтардың телефонын тегін қылдық. Егер сіз ұялы телефоннан хабарлассаңыз, ол үшін біз ақы төлейміз. Сіз үшін тегін. Біз мұны клинеттеріміздің кез-келген уақытта, кез-келген жерден, оңай, тегін  хабарласа алуы үшін, жасадық. Бізде қазір екі тегін желі бар: 9999-барлық клиенттер үшін, 5577 салымшылар үшін. Ал, күту уақыты мен қызмет сапасын арттыру – кез-келген call-орталықтың  маңызды қызметі. Біздің банк Қазақстандағы ең үлкен call-орталықтың  бірі. Онда 1500 қызметкер жұмыс істейді. Көпшілік қоңырауларды біз 30 секунд ішінде қабылдауға тырысамыз. Біз жылдамдықты бұдан да арттырмақпыз. Мысалы: өткен аптада депозит салымшылары үшін қосылған 5577 нөміріне қоңырау шалушылар 5 секунд ішінде оператордың жауабын ести алады.

Ұқсас сұрақтар

Lamoda KZ